loading...
سیستم آموزش آنلاین
ناصر بازدید : 60 یکشنبه 01 دی 1398 نظرات (0)

ساخت دوره های آنلاین ( صفر تا صد)

این امر اثبات شده است که به عنوان یک ضربه در جامعه ما ، محصولی خارق العاده برای ما محسوب می شود ، و این کمک کرده است تا تجارت ما به سطح بعدی سوق یابد.

 

اکنون با داشتن بیش از 1000 دانش آموز ، تعداد ایمیل های روزانه دریافت می کنیم و از ما می پرسند که چگونه توانسته ایم یک دوره آنلاین بصری و جامع بسازیم.

 

بنابراین برای کمک به خوانندگان خود می دانیم که چطور این کار را انجام دادیم ، و چگونه هر کسی می تواند همین کار را انجام دهد ، ما راهنمای نهایی زیر را در مورد چگونگی ایجاد یک دوره آنلاین حماسه قرار داده ایم.

 

در مقاله بعد ، ما شما را از مزایای ایجاد یک دوره آنلاین ، مراحل اصلی در راه اندازی و حتی راهنمایی ابزارها و منابع مفیدی که خودمان استفاده کرده ایم ، دنبال خواهیم کرد.

 

چرا باید دوره آنلاین ایجاد کنم؟

اول چیزهای مهم. چرا باید اصلاً یک دوره آنلاین درست کنید؟ همانطور که در زیر خواهید دید ، این یک دانش موشک نیست ، اما کاملاً یک تعهد است.

 

برای مبتدیان ، توجه به برخی تغییرات اساسی که امروزه در آموزش اتفاق می افتد ، مهم است. ممکن است شما به طور سنتی به یادگیری در چارچوب یک سالن بزرگ سخنرانی ، صندوقچه های تخته سنگی ، و یا حتی برنامه نویسی بچه هایی مانند Sesame Street و Mister Rogers فکر کنید.

 

اما آموزش به طور فزاینده ای در مورد یادگیری آنلاین است. در سالهای اخیر ، شاهد افزایش چشمگیر بودجه به سمت EdTech بودیم که 59 میلیون دلار فقط در ایالات متحده برای راه اندازی های مشابه مانند آکادمی کان جمع شده است.

 

در حقیقت ، مطابق با اعلام شرکت تحقیقات بازار جهانی صنعت تحلیلگران ، صنعت آموزش آنلاین از 107 میلیارد دلار در سال 2015 به 325 میلیارد دلار در سال 2025 خواهد رسید. تنها در سال 2017 ، سرمایه گذاران 8.15 میلیارد دلار در صنعت EdTech ریختند که به خودی خود تقریباً 200 میلیارد دلار تولید کرد. در درآمد

 

از سخنرانی های آنلاین ساده گرفته تا بوت کپس های فشرده ، بسته به موضوع ، دوره هایی را می یابید که از هر چند صد دلار تا نزدیک به 20،000 دلار هزینه در هر نقطه دریافت کنند. دوره های آنلاین به شما امکان می دهند موضوع خاصی را که می توانید تصور کنید ، دنبال کنید بدون اینکه از شما بخواهد دوره های عمومی را بخرید که ممکن است علاقه ای به آن نداشته باشید.

 

به عنوان یک معلم بالقوه ، تا زمانی که دانش خاصی را در مورد چیزی که می دانید مردم می خواهید در مورد آن بدانید داشته باشید ، می توانید تدریس را با برخی از ابزارهای بسیار ابتدایی شروع کنید.

 

بستر دوره آنلاین Teachable از داده هایی را می آموزد که مدرسانی که با استفاده از سایت خود درآمد کسب کرده اند به طور متوسط ​​بیش از 5000 دلار از دوره های خود را دریافت می کنند. این را با بسیاری از وبلاگ نویسان و YouTubers که مبلغی بیش از 100 دلار در ماه نمی گیرند ، متضاد باشد.

 

در مورد آن فکر کنید در طی عجله طلا ، افرادی که این ابزار را می فروختند ، پول بیشتری از آنهایی که برای طلا استخراج می کردند ، درآمد بیشتری کسب کردند. اگر دانش تخصصی دارید که می دانید مردم برای آنها ارزش قائل هستند ، و می توانید ساختاری را فراهم کنید که به آنها امکان یادگیری می دهد ، فقط ممکن است روی دستان خود طلا داشته باشید.

 

در اینجا در فاستور ، ما بسیار علاقه مند به این صنعت هستیم ، زیرا آموزش و پرورش بخش بزرگی از رسالت ما است. بنابراین تسلط بر اینستاگرام فقط اولین دوره ای است که ما با آن به دست آوردیم ، و ما قصد داریم اطلاعات بیشتری را نیز منتشر کنیم ، با استفاده از دانش متخصصانی که طی این سالها با آنها ملاقات کرده ایم و مصاحبه خواهیم کرد.

 

اما ما باید جزئیات زیادی را بفهمیم ، خصوصاً اینکه چگونه از ناتان که میزبان یک وبینار است میزبانی کند ، به توزیع سخنرانی های از پیش ضبط شده که می تواند به طور بالقوه در خدمت همه مخاطبان ما باشد. با آزمایش زیاد ، به آنجا رسیدیم.

 

اکنون با فرض اینکه شما آماده هستید که دوره خود را طی کنید ، از کجا شروع می کنید؟

 

نحوه ایجاد یک دوره آنلاین

مرحله 1: مسئله را تعریف کنید

ایجاد یک کلاس آنلاین درست مثل شروع یک استارتاپ است. ابتدا باید ایده مناسب را پیدا کنید. اما برای انجام این کار ابتدا باید مشکل را تعریف کنید.

 

برای درک بهتر این حوزه از دوره های آنلاین ، تصمیم گرفتم برای تخصص وی به انور ناگپال مراجعه کنم. به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Teachable ، وی بیش از 39،000 دوره ساخته شده با نرم افزار خود را تسهیل کرده است ، بنابراین فهمیدم که او ممکن است یک یا دو مورد در مورد چگونگی ایجاد یک دوره آنلاین بداند.

 

در طول مکالمه ما ، یک چیز ادامه دارد:

 

تحول را مشخص کنید

 

آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که دانش قدرت است. مردم می خواهند با آموختن چیز جدیدی از آن قدرت برای تحول در خود استفاده کنند. هدف از دوره آنلاین شما کمک به راهنمایی آنها در طی فرایند تحول است.

 

نکته اصلی ایجاد یک دوره موفق آنلاین ، شناسایی دقیقاً نتیجه ای است که مخاطبان شما به دنبال آن هستند.

 

آیا آنها می خواهند برنامه مخصوص خود را ایجاد کنند؟ آیا آنها می خواهند ترفندهای جادویی انجام دهند؟ شاید آنها می خواهند درباره جاوا اطلاعات بیشتری کسب کنند؟ قبل از شروع ساخت دوره آنلاین خود ، ابتدا باید بدانید که دانش آموزان به دنبال چه نتیجه ای هستند.

 

تا زمانی که تحولی را که دانش آموزان می خواهند طی کنند ، مشخص کرده اید ، می توانید به طور عملی در مورد هر چیزی ایجاد کنید.

 

بارها و بارها به اشتراک گذاشته می شد و هر روز ده ها ایمیل دریافت می کردیم و از ما می خواستیم تا عمق بیشتری داشته باشیم. هر روز افرادی بودند که از ناتان (مدیرعامل ما) سؤال می کردند که آیا او مشاوره های یک به یک با آنها انجام خواهد داد یا خیر. هرکدام می خواستند همان موفقیتی را که به دست آوردیم ، تکرار کنند.

 

فهمیدیم که مردم بیش از پیروان می خواستند. آنها می خواستند بدانند چگونه می توانند از حساب های خود سود کسب کنند ، چگونه بتوانند دنبال کننده های واقعی را بدست آورند و چگونه از اینستاگرام برای ساخت مارک های خود استفاده کنند. همه کارهایی که قبلاً انجام می دادیم.

 

خیلی زود ، مطمئناً می دانستیم مشکل چیست و مردم به دنبال چه نتیجه ای هستند.

 

قادر به انجام بسیاری از مشاوره های یک به یک نیستیم ، فقط طبیعی بود که یک دوره آنلاین انجام دهیم.

 

حالا که شما یک ایده دارید و می دانید که می خواهید چه چیزی را تدریس کنید ، مرحله بعدی اعتبار سنجی آن است.

 

حقیقت این است که اگرچه شما ممکن است ایده خوبی داشته باشید ، لزوماً به معنای ترجمه آن به یک محصول عالی نیست ، چه رسد به یک دوره عالی آنلاین. کاری که شما نمی خواهید انجام دهید این است که ساعت ها و ساعت ها وقت و انرژی گرانبها را صرف کارهایی کنید که در نهایت مردم نمی خواهند.

 

تمایز مهمی که هنگام اعتبارسنجی هر محصولی وجود دارد این است که شما به دنبال پرداخت مشتری هستید. می توانید نظرسنجی ارسال کنید و از آنها بپرسید ، اما مشکل این است که شما اغلب با افراد زیادی روبرو می شوید که می گویند "احتمالاً علاقه مندند" به آنچه می فروشید ، می باشد.

 

فقط به تمام این کتابهای خوانده نشده که روی میز افراد نشسته اند ، یا سالن های سالن ورزشی که هرگز استفاده نمی شود ، فکر کنید. مردم دوست دارند درباره آنچه دوست دارند انجام دهند صحبت کنند ، اما احتمالاً اکثر آنها از این طریق پیروی نخواهند کرد.

 

بنابراین چگونه گندم را از چوب جدا می کنید؟

 

یکی از بهترین راه های اعتبار سنجی برای دوره شما این است که یک آزمایش دود انجام دهید ، به این معنی که قبل از اتمام دوره خود اقدام به فروش دوره خود می کنید.

 

ساده ترین راه انجام آزمایش دود ، انجام کارهایی است که Joel Gascoigne از بافر انجام داده و یک صفحه فرود ساده را با برنامه های قیمت گذاری و دکمه برجسته "Buy Now" تنظیم کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 1,036